آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

با توجه به ماهیت رقابتی روزافزون محیط های کسب وکار، شرکت ها باید به دنبال راه های جدیدی برای ارائه ارزش به مشتریان خود و مدیریت صحیح تجربیات آنان باشند که استفاده موثر از رسانه های اجتماعی از بهترین راه ها جهت تحقق این امر است. ویژگی های ارتباطی منحصربه فرد رسانه های اجتماعی به طورقابل ملاحظه ای سبب تقویت نقش فعالانه مصرف کنندگان در خلق مشترک ارزش برندهای آفلاین و آنلاین می شود که این موضوع می تواند موجب ایجاد ارزش ویژه برند قوی تر و افزایش قصد خرید آنلاین و متعاقب آن سودآوری بیشتر سازمان شود؛ بنابراین با توجه به اهمیت غیرقابل انکار رسانه های اجتماعی در تقویت خلق مشترک ارزش و ارزش ویژه برند مبتنی بر موقعیت مصرف کننده، این مطالعه به بررسی و مرور 30 مورد از پژوهش های معتبری که در چهارده سال اخیر در این حوزه انجام شده می پردازد. صاحبان و مدیران برندهای آنلاین و بازاریابان می توانند از نتایج این مطالعه برای رشد، حفظ و ارزیابی ارزش ویژه برندشان، از طریق تلاش های بازاریابی خود بر روی افزایش انگیزه مصرف کنندگان برای فعالیت های خلق مشترک ارزش برند که باعث ایجاد قصد خرید و استفاده مداوم از برند می شود، استفاده نمایند.

تبلیغات