پژوهش حاضر به بررسی رابطه فناوری و ارتباطات و اطلاعات با کار افرینی بین مدیران دبیرستان های شهرستان کرمان پرداخته است. باتوجه به هدف این پژوهش، روش پژوهش توصیفی ازنوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش شامل 280 نفر از مدیران دبیرستانهای شهرستان کرمان در مدارس دخترانه و پسرانه بود. نمونه گیری بر اساس جدول مورگان انجام شد و تعداد 160 نفر از مدیران مدارس متوسطه شهرستان کرمان به عنوان حجم نمونه آماری این تحقیق انتخاب شدند . ابزار گردآوری داده ها نیز شامل دو پرسشنامه می باشد. 1- پرسشنامه کارآفرینی براون (1991) 2- پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات محقق ساخته بود . همچنین میزان پایایی هر پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ برای پرسشنامه کارآفرینی 96/0 و پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات 92/0 محاسبه شده است. جهت بررسی داده ها از آمار توصیفی (نمودارها، جداول فراوانی، نمودارهای میله ای، نمودار پراکنش) و آمار استنباطی شامل آزمون های همبستگی اسپیرمن، آزمون همبستگی جزئی، رگرسیون، تحلیل لگ خطی و با استفاده از نرم افزار 22SPSS انجام پذیرفت. نتایج به دست آمده از پژوهش نشان داد که بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارآفرینی در بین مدیران دبیرستانهای کرمان رابطه معناداری وجود دارد.