آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

بانکداری الکترونیکی به فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از واسطه های امن و بدون حضور فیزیکی اطلاق می شود. هدف احیاء خدمات، رضایت مشتری و پرداختن به وضعیتی است که در آن ارباب رجوع در اخذ هر نوع خدمت یا محصول با نواقص و کاستی هایی مواجه نشود. بانکها به عنوان مؤسسات مالی به طور طبیعی به هر تغییر در اقتصاد و محیط تکنولوژیکی واکنش سریع نشان می دهند. بانکداری الکترونیکی به بانکها این امکان را می دهد که سرعت، کیفیت، دقت خدمات خود را افزایش دهند و موجب ایجاد موقعیت رقابتی قوی برای ارائه خدمات بانکی می شود. هدف از مقاله حاضر مروری بر اهمیت و نقش بانکداری الکترونیک در احیای خدمات است.

تبلیغات