آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

اینترنت اشیاء (IoT) اقلام خانگی معمول را شامل می شود که در اصل به اینترنت متصل نیستند و سپس اتصال این اشیاء از قبیل تلفنهای همراه را مستقیما با اینترنت برقرار می کند IoT وعده می دهد که شیوه های تعامل مردم با یکدیگر در جامعه را از طریق رسانه های اجتماعی متحول می کند که در این مقاله به این مساله پرداخته شده است. استفاده از تجهیزات مختلف در اینترنت اشیاء باعث به وجود آمدن مقدار زیادی داده خواهد شد. تحلیل و بررسی این اطلاعات و پیدا کردن همبستگی بین آنها، می تواند روشهای تبلیغات و هدفمندی خدمات را تغییر دهد. به عنوان مثال با جمع آوری داده های مربوط به لوازم الکترونیکی، می توان علاقه مردم به برخی از محصولات و شیوه استفاده از آنها را بهتر درک کرد و برنامه های بلند مدت و پرسودتری، برای تولید محصولات جدید و ارائه تبلیغات بدست آورد.

تبلیغات