آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر توسعه تکنولوژی بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در حوزه سلامت (مطالعه موردی: گروه بین المللی پارس فناور سروش) انجام شده است. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از حیث روش، توصیفی از نوع پیمایشی است و به علت بررسی همزمان بین چندین متغیر از نوع همبستگی می باشد. جامعه ی آماری در این پژوهش، کلیه ی مدیران و کارکنان گروه بین المللی پارس فناور سروش می باشند که تعداد 245 نفر آن ها به روش نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفتند. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه با استفاده از روش های آماری توصیفی و استنباطی و به کمک نرم افزارهای SPSS و Lisrel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج به دست آمده از تحلیل مسیر با استفاده از معادلات ساختاری نشان داد که وجود توسعه تکنولوژی بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در گروه بین المللی پارس فناور سروش تاثیرگذار است.

تبلیغات