آرشیو

آرشیو شماره ها:
۱۰۳

چکیده

ساختار مدیریتی، وظایف، ویژگی‌ها و روابط مدیران رسانه‌ای، در ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی با یکدیگر و با کارکنان و مخاطبان، از عوامل مهم مدیریتی در سازمان‌های ارتباطی‌اند. دراین مقاله، نویسنده پس از بررسی این نکته‌ها، یادآوری می‌کند که دوام و بقای مدیریت رسانه‌ها (در آمریکا)به جلب هرچه بیش‌تر مخاطبان و تبدیل نیاز محض سوددهی به امری معنی‌دار و رسالتی غرورانگیز برای کارکنان، به ویژه کارکنان خبری، بستگی دارد. همچنین، این کارکنان نیازمند کسب مهارت‌های تولید و فروش و تحصیل دانش روز درباره تحول برنامه‌های تلویزیونی و چگونگی فعالیت در کارگاه‌های تولید خبر و نحوه کسب احساس امنیت در مراکز رسانه‌ای‌اند.

تبلیغات