مقالات
ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه
ارزیابی مجموعه های کتابخانه های دانشگاه های جامع با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران
استفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه : گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
اعضای هیئت علمی دانشگاه زابل از کتابخانه مرکزی دانشگاه این شهر چه انتظار دارند؟
تلاش برای تولید دانش سازمانی: تجربه تشکیل شورای تخصصی و سیاستگذاری کتابخانه های دانشگاه
تولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سال های 1379- 1386
خدمات مرجع در کتابخانه مرکزی دانشگاه قم و رضایت مراجعان: یک نظرسنجی
کتاب های کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده
حوزه های تخصصی: