کلید واژه ها: هدف خلاقیت معرفت فرهنگ مهندسی

حوزه های تخصصی:
شماره صفحات: ۸۱ - ۸۸
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۸

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۹۹

چکیده

در مهندسی هنر و خلاقیت در بستر پدیده های علمی بارزترین شاخصه شمرده می شود. اگر زیر ساختار علمی بدون تکیه بر فلسفه باشد، آموزش و توسعه علمی در مهندسی از دو محور معرفت و استحکام برخوردار نخواهد بود. این نوشته اشاره ای است بر اهمیت تعریف فلسفه آموزش مهندسی تا آغازی برای برقراری دیالوگی در میان اهل نظر در حوزه فلسفه و مهندسی در آینده باشد.

About The Relation of Philosophy with Engineering Education

تبلیغات