۱. ارزیابی برنامه درسی طراحی شده، تدوین شده و اجرا شده فارسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم)؛ بر اساس معیار توجه به کل نگری در آموزش توانایی های زبانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نادر سلسبیلی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی اصول و روشها تعداد بازدید : 251 چکیده تعداد دانلود : 196
۲. بررسی آرای دریدا و بهره جستن از آن به منظور بهبود فرآیند ارتباط کلامی در آموزش و پرورش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سمانه خلیلی خسرو باقری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی تعداد بازدید : 187 چکیده تعداد دانلود : 779
۳. بازبینی روایت جهانی شدن و بومی ماندن برنامه درسی از منظر درون تعلیم و تربیتی اشکال (بازنمایی) دانش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمود مهرمحمدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی تعداد بازدید : 438 چکیده تعداد دانلود : 504
۴. ضرورت و جهت تغییرات در برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران از دیدگاه معلمان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: ابولفضل رفیع پورگتابی زهرا گویا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : 973 چکیده تعداد دانلود : 127
۵. رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی - چند گزینه ای) با فرایندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: احمد عابدی حمیدرضا عریضی مریم تاجی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری فراشناخت تعداد بازدید : 907 چکیده تعداد دانلود : 221
۶. تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های آموزش سلامت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: صمد ایزدی ابراهیم صالحی عمران کوروش فتحی واجارگاه میمنت عابدینی بلترک حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : 954 چکیده تعداد دانلود : 115
۷. تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: احمد به پژوه منصور سلیمانی غلامعلی افروز مسعود غلامعلی لواسانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی کودکان عقب مانده ذهنی تعداد بازدید : 466 چکیده تعداد دانلود : 705