۱. ارزیابی برنامه درسی طراحی شده، تدوین شده و اجرا شده فارسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم)؛ بر اساس معیار توجه به کل نگری در آموزش توانایی های زبانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نادر سلسبیلی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی اصول و روشها تعداد بازدید : ۹۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۹۳۲۷
۲. بررسی آرای دریدا و بهره جستن از آن به منظور بهبود فرآیند ارتباط کلامی در آموزش و پرورش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سمانه خلیلی خسرو باقری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی تعداد بازدید : ۱۳۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۸۷۵
۳. بازبینی روایت جهانی شدن و بومی ماندن برنامه درسی از منظر درون تعلیم و تربیتی اشکال (بازنمایی) دانش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمود مهرمحمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی تعداد بازدید : ۱۲۲۸ چکیده تعداد دانلود : ۸۹۰
۴. ضرورت و جهت تغییرات در برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران از دیدگاه معلمان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: ابولفضل رفیع پورگتابی زهرا گویا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : ۱۲۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۲۹۰۶
۵. رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی - چند گزینه ای) با فرایندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: احمد عابدی حمیدرضا عریضی مریم تاجی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری فراشناخت تعداد بازدید : ۱۲۳۶ چکیده تعداد دانلود : ۷۶۶
۶. تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های آموزش سلامت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: صمد ایزدی ابراهیم صالحی عمران کوروش فتحی واجارگاه میمنت عابدینی بلترک حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : ۱۸۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۰۱
۷. تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: احمد به پژوه منصور سلیمانی غلامعلی افروز مسعود غلامعلی لواسانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی کودکان عقب مانده ذهنی تعداد بازدید : ۳۳۱۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۷۸۰