۱. برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های رسانه ای ایران (مطالعة موردی : روزنامة همشهری) نویسنده: علی اکبر فرهنگی علی اصغر محکی ابوالفضل دانایی تعداد بازدید : ۹۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۱۲
۲. ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست های رسانه ای نویسنده: وحید خاشعی تعداد بازدید : ۳۰۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۰
۳. جایگاه مخاطب در سیاست گذاری خبری نویسنده: حسن مجیدی راحله قنبری تعداد بازدید : ۳۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۶۰
۴. توسعة سواد رسانه ای، مهم ترین راهبرد مخاطب محور پیش روی سازمان های فرهنگی و رسانه ای کشور نویسنده: عبدالله بیچرانلو تعداد بازدید : ۳۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۷۶
۵. تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان های رسانه ای نویسنده: فریدون وردی نژاد وجه الله قربانی زاده زهرا سادات هاشمی تعداد بازدید : ۳۶۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۵
۶. تبیین عوامل مؤثر بر فرآیند سیاست گذاری رسانه ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نویسنده: طاهر روشندل اربطانی سمیه لبافی تعداد بازدید : ۴۳۲ چکیده تعداد دانلود : ۲۳۹
۷. چگونگی مدیریت بحران به وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن نویسنده: اکبر نصراللهی تعداد بازدید : ۲۵۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۷
۸. چالش های مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانه ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه های نوین بر بازار آگهی های تلویزیونی نویسنده: داتیس خواجه ییان تعداد بازدید : ۳۳۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۰
۹. برون سپاری حلقة مفقوده در سازمان های مطبوعاتی ایران نویسنده: یونس نوری مرادآبادی منصور ساعی زهره خواجه صالحی تعداد بازدید : ۲۸۵ چکیده تعداد دانلود : ۱۷۶
۱۰. طراحی مدل مفهومی ارزیابی عملکرد مطبوعات کشور نویسنده: نادر جعفری حسین اصلی پور تعداد بازدید : ۲۴۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۴
۱۱. فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات نویسنده: مهرناز ندیری تعداد بازدید : ۱۸۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۴