۱. برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های رسانه ای ایران (مطالعة موردی : روزنامة همشهری)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی اکبر فرهنگی علی اصغر محکی ابوالفضل دانایی تعداد بازدید : ۱۵۲۲ چکیده تعداد دانلود : ۶۲۳
۲. ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست های رسانه ای(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: وحید خاشعی تعداد بازدید : ۵۳۷ چکیده تعداد دانلود : ۲۳۳
۳. جایگاه مخاطب در سیاست گذاری خبری(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن مجیدی راحله قنبری تعداد بازدید : ۶۶۹ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۵
۴. توسعة سواد رسانه ای، مهم ترین راهبرد مخاطب محور پیش روی سازمان های فرهنگی و رسانه ای کشور(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عبدالله بیچرانلو تعداد بازدید : ۷۷۰ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۷
۵. تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان های رسانه ای(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فریدون وردی نژاد وجه الله قربانی زاده زهرا سادات هاشمی تعداد بازدید : ۶۳۲ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۶
۶. تبیین عوامل مؤثر بر فرآیند سیاست گذاری رسانه ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طاهر روشندل اربطانی سمیه لبافی تعداد بازدید : ۸۲۰ چکیده تعداد دانلود : ۶۳۲
۷. چگونگی مدیریت بحران به وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکبر نصراللهی تعداد بازدید : ۵۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۳۱۱
۸. چالش های مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانه ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه های نوین بر بازار آگهی های تلویزیونی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: داتیس خواجه ییان تعداد بازدید : ۷۶۹ چکیده تعداد دانلود : ۲۹۵
۹. برون سپاری حلقة مفقوده در سازمان های مطبوعاتی ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: یونس نوری مرادآبادی منصور ساعی زهره خواجه صالحی تعداد بازدید : ۵۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۹
۱۰. طراحی مدل مفهومی ارزیابی عملکرد مطبوعات کشور(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نادر جعفری حسین اصلی پور تعداد بازدید : ۴۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۲۵
۱۱. فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مهرناز ندیری تعداد بازدید : ۴۱۳ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۷
۱۲. معرفی کتاب(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: وحید خاشعی تعداد بازدید : ۴۸۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۴