۱. دولت تازه و ضرورت انجام پژوهشهای ملی ارتباطی نویسنده: رؤیا معتمدنژاد تعداد بازدید : ۷۲۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۹
۲. افکار عمومی؛ پیشینه و تعریف نویسنده: فیلیپس دی ویسون مترجم: فریبا اسکندری آریا تعداد بازدید : ۹۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۲
۳. افکار عمومی؛ نیروی سیاسی کم شناخته نویسنده: مرتضی کتبی تعداد بازدید : ۸۵۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۳
۴. افکار عمومی کنترل شده نویسنده: یحیی کمالی پور مترجم: مریم شیخ عطار تعداد بازدید : ۶۸۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۴
۵. رسانه های فرامرزی و تأثیرگذاری بر رهبران افکار نویسنده: حسام الدین آشنا تعداد بازدید : ۸۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۴
۶. آنچه رأی دهندگان از رسانه ها می آموزند نویسنده: دیوید اچ ویور مترجم: مینو بهتاش تعداد بازدید : ۵۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۳۲۵
۷. شناخت مخاطب؛ گام اول در هدایت افکار عمومی نویسنده: سعید سبزیان تعداد بازدید : ۸۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۰
۸. تحلیل محتوای مطالب روزنامه های کثیرالانتشار تهران پیرامون انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری نویسنده: اکرم دیداری تعداد بازدید : ۷۳۹ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۱
۹. درک درست و نادرست از اثرات رسانه ها نویسنده: جک ام مک لئود جرالد ام.کاسیکی ژونگ دانگ پن مترجم: حسن نورایی بیدخت تعداد بازدید : ۹۲۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۴
۱۰. گرایش های نوین در ارتباطات سیاسی فرانسه نویسنده: فیلیپ ژی. مارک مترجم: شاهرخ بهار تعداد بازدید : ۵۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۷
۱۱. تبلیغات سیاسی در نظام های حکومتی غرب نویسنده: کریستینا هولتز باخا لیندا لی کید مترجم: مه دخت بروجردی علوی تعداد بازدید : ۶۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۲
۲. تکنولوژی های جدید اطلاعاتی جهانی سازی و جوامع چند فرهنگی ناقد: سید رضا نقیب السادات تعداد بازدید : ۹۸۵ چکیده تعداد دانلود : ۵۲۰
۵. گزارش یک تحقیق : بهره مندی روستاییان از مطبوعات ناقد: منوچهر محمدشمیرانی تعداد بازدید : ۴۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۵