۱. آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی: واقعیت ها و چالش ها(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید حمید مولانا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۶۰۹ چکیده
۲. نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کریس هاکلی مترجم: لیدا کاووسی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۸۸۹ چکیده
۳. شیوه های اقناع(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سین بریرلی مترجم: گیتا علی آبادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۷۶۱ چکیده
۴. مبانی و اصول تبلیغات سیاسی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کاظم معتمدنژاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی پروپاگاندا یا تبلیغات سیاسی تعداد بازدید : ۲۸۹۳ چکیده
۵. آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن از دیدگاه حقوق بین الملل، ایران و اسلام(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محسن اسماعیلی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۷۷۵ چکیده
۶. کودکان و تبلیغات بازرگانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حوریه السادات برهانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۳۹۲ چکیده
۷. سیاستگذاری و برنامه ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محبوبه علیمحمدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات مدیریت در تولید تعداد بازدید : ۱۸۳۷ چکیده
۸. تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی در مجلات خانواده(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: بهنام افخم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۱۸۹ چکیده