مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت فرایند کامل تهیه کالا و خدمات برای مصرف کننده نهایی است. امروزه، فضای رقابتی جهانی و رقابت تنگاتنگ برای تداوم حیات و داشتن سهم بیشتر از بازار، باعث ایجاد فضای پیچیده و بسیار سختی برای تصمیم گیری مدیران شده است. در سالن های ورزشی به عنوان ارائه دهندگان خدمات، عرضه خدمت باکیفیت در طیفی وسیع و با هزینه ای پایین است و انجام سریع آن به پیاده سازی مدیریت زنجیره تأمین در باشگاه نیاز دارد؛ اما نخستین و مهم ترین قدم در این زمینه، شناسایی شاخص های مدیریت زنجیره تأمین خدمات در ورزش است. جامعه آماری این پژوهش 80 نفر از مدیران باشگاه ها و هیئت های ورزشی استان کردستان بودند که به شیوه تمام شمار هدفمند برای شرکت در پژوهش انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسش نامه 34 سؤالی مدیریت زنجیره تأمین براساس مقیاس های الرام و همکاران (2004) بود. برای تجزیه وتحلیل داده ها و رتبه بندی شاخص ها از روش تصمیم گیری چندمعیاره و نرم افزار آماری تاپسیس فازی سولور (2013) استفاده شد. نتایج نشان داد که مهم ترین شاخص ها به ترتیب رضایت مشتریان، جذب حامی مالی و ظرفیت ارائه خدمات و کم اهمیت ترین شاخص ها ازنظر مدیران، ارزیابی تأمین کنندگان بودند. اجرای بهینه مدیریت زنجیره تأمین خدمات در باشگاه ه ا سبب افزایش بهره وری، ارزش افزایی و رضایت مشتریان، ارتقای سرویس دهی، افزایش کارایی و اثربخشی، افزایش گردش مالی و چابکی مدیریت می شود.