آرشیو

آرشیو شماره ها:
۷۸

چکیده

هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرف کننده در تبلیغات بود. روش پژوهش، نیمه تجربی و از نوع طرح فاکتوریل بین آزمودنی 2×3 بود. جامعه آماری، دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه تهران بودند که نمونه تعداد 440 نفر انتخاب شد. نتایج تحلیل کواریانس چند متغیره نشان داد که اثر اصلی ترویج آزمایش خدمات بر لذت در آزمودنی هایی که تبلیغ با ترویج آزمایش رایگان خدمات را مشاهده کرده اند ازآزمودنی هایی که تبلیغ مشابه بدون ترویج آزمایش خدمات را مشاهده کرده اند، بیشتر است. علاوه براین، اثر اصلی ترویج آزمایش خدمات بر نگرش به تبلیغ نیز در آزمودنی هایی که تبلیغ با ترویج آزمایش رایگان خدمات را مشاهده کرده اند از آزمودنی هایی که تبلیغ مشابه بدون ترویج آزمایش خدمات را مشاهده کرده اند، بیشتر استو آن ها نگرش مثبت تری به تبلیغ دارند.

تبلیغات