مطالعات مدیریت راهبردی

مطالعات مدیریت راهبردی

مطالعات مدیریت راهبردی سال چهارم پاییز 1392 شماره 15 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

پویایی شناسی استراتژیک صنعت روانکارها(مقاله علمی وزارت علوم)

۹.

وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی - بهداشتی(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۸