۱. آزمون مدل کلاسیک تورم در ایران: روش همگرایی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید علیرضا کازرونی برات اصغری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۲۸۱ چکیده
۲. اندازه گیری مزیت نسبی در صنعت قطعه سازی خودرو کشور از طریق DRC(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن ولی بیگی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۱۸۸ چکیده
۳. رتبه بندی فعالیت های صنعتی استان اصفهان در تولید و صادرات بخشهای مختلف صنایع بر اساس مزیتهای نسبی و رقابتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی صنایعی سپهر معلم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۳۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۶۳
۴. شرکای منطقه ای ایران و امکان تشکیل هسته مرکزی یک همپیوندی اقتصادی منطقه ای(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میرعبدالله حسینی وحید بزرگی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۵۰۹ چکیده
۵. کارایی بازاررسانی انگور و راههای بهبود آن در استان سیستان و بلوچستان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدحسین کریم کشته بیژن رفیعی عباس اشکانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۴۳۷ چکیده