۱. برآورد هزینه های اجتماعی انحصار در بخش صنعت ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهاد خدادادکاشی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۵۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۴۹
۲. بررسی پتانسیل تجاری موجود میان ایران و اوکراین: بکارگیری یک مدل جاذبه(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید کمیل طیبی کریم آذربایجانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۶۴۸ چکیده
۳. بررسی رفتار کوتاه مدت و بلند مدت نرخ حقیقی ارز در اقتصاد ایران (با استفاده از روش همگرایی خود توضیح با وقفه های توزیعی)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن درگاهی جعفر گچلو حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۴۱۱ چکیده
۴. بررسی مزیت نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات پوشاک ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: جمشید فهیمی فر یحیی فتحی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۶۲۴ چکیده
۵. تبیین اثرات اجرای مقررات دسترسی به بازار موافقت نامه کشاورزی بر اقتصاد کشاورزی ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکبر کمیجانی کیومرث نوری امید گیلان پور رضا مقدسی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۴۵۸ چکیده
۶. تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی: درسهایی از تجربه ژاپن و چند کشور در حال توسعه برای ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی صنایعی محمدعلی رضوانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت تعداد بازدید : ۱۸۵۸ چکیده
۷. کاربرد روش AHP در ارزیابی برنامه های بخش بازرگانی مورد: برنامه های ادارات کل بازرگانی استان ها در سال 1378(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عبدالرضا رکن الدین افتخاری هدیه وجدانی طهرانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۴۹۳ چکیده