۱. اثربخشی آموزش کنش های اجرایی بر کاهش اختلال های رفتاری در دانش آموزان نارساخوان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: زهره آهنگر قربانی عباسعلی حسین خانزاده مهناز خسروجاوید حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی ناتوانان یادگیری تعداد بازدید : ۱۰۹۰ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۹
۲. تأثیر یک دوره برنامة تمرینی یوگا بر کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال کاستی توجه و بیش فعالی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میثم بیک مریم نزاکت الحسینی رخساره بادامی احمد عابدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی روانشناسی مرضی تحولی اختلالات دوران شیر خوارگی، کودکی و نوجوانی اختلالات رفتار مخرب و کمبود توجه تعداد بازدید : ۱۲۸۲ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۴
۳. مقایسة عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و غیرکلامی در آزمون نظریة ذهن(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: قربان کیانی غلامحسین مکتبی ناصر بهروزی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی ناتوانان یادگیری تعداد بازدید : ۱۲۹۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۷۵
۴. راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی و کنترل عواطف در پیش بینی رفتارهای پرخطر دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدجواد بگیان کوله مرز زیبا برقی ایرانی مجتبی بختی اکبر رضایی فرد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی ناتوانان یادگیری تعداد بازدید : ۱۶۳۹ چکیده تعداد دانلود : ۸۴۶
۵. بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر بازداری رفتاری و تکانشگری دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه و بیش فعالی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سمیه ساداتی غلامعلی افروز رضا رستمی احمد به پژوه محسن شکوهی یکتا باقر غباری بناب حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی روانشناسی مرضی تحولی اختلالات دوران شیر خوارگی، کودکی و نوجوانی اختلالات رفتار مخرب و کمبود توجه تعداد بازدید : ۱۷۶۵ چکیده تعداد دانلود : ۷۹۲
۶. بررسی اثربخشی نرم افزار رایانه ای در یادگیری درس علوم کودکان کم توان ذهنی پایة چهارم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حمیدرضا جعفری قاسم آهی رؤیا نداف حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی کودکان عقب مانده ذهنی تعداد بازدید : ۱۳۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۴
۷. بررسی رابطة حافظة کوتاه مدت و میزان آگاهی واج شناختی با وضوح گفتاری خواندن در دانش آموزان ناشنوا(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نسا ترابیان سعید حسن زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی کودکان نابینا و ناشنوا تعداد بازدید : ۹۶۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۵