آرشیو

آرشیو شماره ها:
۹۱

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری کارکنان آموزش پرورش ناحیه 1چهارمحال و بختیاری می باشد. این تحقیق از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و از نظر روش یک تحقیق توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان اداره به تعداد 100 نفر می باشند. حجم نمونه با توجه به محدود بودن جامعه آماری از فرمول جامعه محدود کوکران تعداد 80 نفر برآورد شد. با استفاده از روش تحلیل مسیر، فرضیه های تحقیق مورد بررسی و آزمون قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهد که بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارکنان آموزش و پرورش ناحیه (1) چهارمحال و بختیاری رابطه معناداری وجود دارد.

تبلیغات