آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۹

چکیده

در این پژوهش به منظور ارزیابی عملکرد برنامه های شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، پژوهشگران به بررسی دیدگاههای صاحب نظران رسانه و جوانان می پردازند و ضمن بررسی جایگاه رسانه، رسالت شبکه سه سیما با تبیین اهمیت ارزیابی عملکرد در سازمانها و فلسفه آن در نظام سنتی و نوین برنامه های آن شبکه در هفت محور دسته بندی و معرفی می نماید و در ادامه با بررسی دو دیدگاه که گروه اول آن را صاحب نظران رسانه تشکیل می دهد (مدیران و عوامل تولید و پخش برنامه های شبکه سه) و گروه دوم را مخاطبین که عمده آنان را جوانان شامل می شود راهکارهایی را در جهت بهبود برنامه ها و توسعه کمی و کیفی آنها ارایه می نماید.

تبلیغات