بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش)
آرشیو
چکیده
امروزه کیفیت یک محصول یا خدمت بر اساس میزان برآورده ساختن نیازها و انتظارات مشتری تعریف می شود.هدف از این پژوهش بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت است .این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی از نوع همبستگی است جامعه آماری را کارکنان فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش تشکیل دادند،که با تعیین حجم نمونه ، 302 نفر، از طریق روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند و مورد پیمایش قرار گرفتند.تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزار SPSS انجام شد و تجزیه و تحلیل فرضیه های بررسی میزان مشتری محور بودن و عملکرد شرکت در فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش تاثیر مثبت و معناداری دارد و تایید شدند.Examining the degree of customer-centricity and company performance (case study: chain stores of Ofogh Korosh)
Today, the quality of a product or service is defined based on the extent to which it meets the needs and expectations of the customer. The purpose of this research is to investigate the degree of customer-centricity and the performance of the company. It was formed by the employees of the chain stores of Afogh Korosh, who, by determining the sample size, 302 people, were selected through the stratified sampling method and surveyed. The data analysis was done through SPSS software and the analysis The hypotheses of examining the degree of customer-centricity and the performance of the company in the chain stores of Afogh Korosh have a positive and significant effect and were confirmed.