آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۷

چکیده

این تحقیق با موضوع، بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری انجام شده است. توجه به رقابت و درک بازار رفتار مورد نظر، رمز موفقیت در استفاده از دیدگاه بازاریابی اجتماعی است. فهم درست از ایده ها و رفتارهای رقیب و بالابردن میزان منافع رفتار مورد نظر و یا کاستن ازمیزان هزینه ها و موانع دستیابی به آن، بازار رقابت را به نفع محصول یا خدمت تغییر خواهد داد.این تحقیق از حیث هدف کاربردی و ازحیث روش گردآوری داده ها توصیفی و پیمایشی است.در این تحقیق با استفاده از پرسشنامه داده ها جمع آوری گردیده است. این پرسشنامه ها به روش نمونه گیری خوشه ای بین مشتریان توزیع گردید و تعداد 254 عدد از پرسشنامه های برگشتی مورد تایید اولیه قرار گرفتند.دراین پژوهش تعداد 6 فرضیه مطرح گردیده است. نتایج نهایی حاصل از این تحقیق رابطه ی معنادار بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد ارزش نام تجاری را نشان می دهد.

Examining the relationship between social marketing and dimensions of brand value

This research has been done with the topic of investigating the relationship between social marketing and brand value dimensions. Paying attention to the competition and understanding the market of the desired behavior is the key to success in using the social marketing point of view. A correct understanding of the competitor's ideas and behaviors and increasing the amount of benefits of the desired behavior or reducing the amount of costs and barriers to achieving it will change the competition market in favor of the product or service. is descriptive and survey. In this research, data was collected using a questionnaire. These questionnaires were distributed among customers by cluster sampling method and 254 returned questionnaires were initially approved. In this research, 6 hypotheses have been proposed. The final results of this research show a significant relationship between social marketing and brand value dimensions.

تبلیغات