۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۸
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۱۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۴
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۹
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۰
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۸۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۶
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۴۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۹
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۲
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۸۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۵
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۷۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۸
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۶۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۸
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۱
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۶۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۵
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۳۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۶
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۰
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۴۷۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۹۳
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۱۰ چکیده تعداد دانلود : ۲۹۰