۱. استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت( 54-HCQ ) برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی دلاور مسعود براتیان حسین بجانی معصومه مسعودیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای تشخیص بیماری تعداد بازدید : 676 چکیده تعداد دانلود : 85
۲. بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مهناز علی اکبری دهکردی فرهاد شقاقی علی اصغر کاکو جویباری مریم زارع زینب شایقیان فاطمه امیرآبادی فائزه خالقی دلاور حسنیه شهریاری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای شخصیت تعداد بازدید : 229 چکیده تعداد دانلود : 69
۳. تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن محمدطهرانی عبدالله شفیع آبادی محمدرضا فلسفی نژاد سیمین حسینیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای مشاوره شغلی تعداد بازدید : 878 چکیده تعداد دانلود : 444
۴. ساخت و استانداردسازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: ندا بداقی نورعلی فرخی حسن اسدزاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای شخصیت تعداد بازدید : 849 چکیده تعداد دانلود : 919
۵. شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میرزا حسن حسینی رومینا فرهادی نهاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای هوش و استعداد حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای پیشرفت تحصیلی تعداد بازدید : 45 چکیده تعداد دانلود : 663
۶. کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: زهرا نقش اعظم مقدم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار تعداد بازدید : 429 چکیده تعداد دانلود : 160
۷. ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: خدیجه فولادوند مهری سلطانی علی فتحی آشتیانی زهرا شعاعی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای پیشرفت تحصیلی تعداد بازدید : 212 چکیده تعداد دانلود : 501