۱. تبیین هم راستایی عناصرسازمانی والگوی مسیرپیشرفت شغلی مدیران مبتنی برنقاط مرجع راهبردی نویسنده: اکرم هادی زاده مقدم عباسعلی حاجی کریمی نسرین جزنی مرجان فرجیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت منابع انسانی رفتار سازمانی تعداد بازدید : ۹۱۰ چکیده تعداد دانلود : ۵۲۳
۲. شناسایی،اولویت بندی سازوکارهاوابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی درایران: رویکردپژوهش آمیخته نویسنده: سید حمید خداداد حسینی سیامک محمدزاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۳۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۹
۳. تأثیرتصویرذهنی کشورمبدأبرشکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (موردمطالعه: گوشی تلفن ورایانه همراه) نویسنده: عظیم زارعی داوود فیض هادی مرادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۸۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۴
۴. طراحی واعتبارسنجی مدل تبلیغات الکترونیک نویسنده: محمدرضا حمیدی زاده ناصر یزدانی اکبر عالم تبریز غلامحسین خورشیدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۱۲۵ چکیده تعداد دانلود : ۵۵۳
۵. تشخیص فرصت های کارآفرینانه درصنعت بیمارستانی موردمطالعه: بیمارستان دکترشریعتی نویسنده: اسدالله کردنائیج احمدعلی خائف اللهی محمدرضا زالی فرشته رفیعی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت گروههای ویژه مدیریت بهداشت و درمان حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت کارآفرینی طراحی و تدوین کسب و کار تعداد بازدید : ۱۰۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۵۷۹
۶. بررسی اثرتعدیل کننده جنسیت برقصدخریداینترنتی نویسنده: منیژه قره چه محمد مقدسی سید حمیدرضا عظیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت گروههای ویژه مدیریت رسانه ارتباطات انسانی حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۴۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۷۹
۷. بررسی عوامل مؤثربرکشورگرایی مصرف کننده نویسنده: حسن قاسمی زهره دهدشتی شاهرخ ابوالفضل سیفی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی بین الملل تعداد بازدید : ۱۰۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۳