۱. تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منیژه قره چه هوشنگ اسداللهی عبدالحسین کرم پور حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 771 چکیده تعداد دانلود : 639
۲. تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منیژه حقیقی نسب حمیدرضا یزدانی الهام مرادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 607 چکیده تعداد دانلود : 484
۳. نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی (مطالعه موردی: خوشه طلای تهران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن فارسیجانی لیلی حبیبی هومان سلطانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 25 چکیده تعداد دانلود : 12
۴. بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: آرین قلی پور زهره سیاوشی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 359 چکیده تعداد دانلود : 995
۵. ارزیابی اثربخشی نظام های اطلاعات بازاریابی با رویکرد راهبردی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: امیررضا ممدوحی حبیب الله طاهرپور کلانتری محمدصادق سبحانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 434 چکیده تعداد دانلود : 211
۶. ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی علیرضا کمان قد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 479 چکیده تعداد دانلود : 790
۷. رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی در شرکت های تولید و پخش مواد غذایی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فریدون احمدی تورج حسن زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 344 چکیده تعداد دانلود : 926