مقالات
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
تبیین و شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه ها(مقاله علمی وزارت علوم)
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش آفرینی راهبردی پویا(مقاله علمی وزارت علوم)
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه ای و تمایلات رفتاری مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
الگوی ارزیابی عملکرد شرکت های زیرمجموعه در هلدینگ ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: