۱. شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی هومن هرمزی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۰۴۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۴
۲. طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید محمد طباطبایی نسب امیررضا کنجکاو منفرد علیرضا سروش محمدآبادی سید مسعود حکاکی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۰۶ چکیده تعداد دانلود : ۷۰۴
۳. مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه (هدانیک)، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محسن نظری سید وحید طباطبایی کلجاهی مهدی احراری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات الگوهای کمی در تصمیم گیری تعداد بازدید : ۱۴۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۴۶
۴. مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فاطمه میرزایی رابر رضا زعفریان حسین صفری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت کارآفرینی طراحی و تدوین کسب و کار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بیمه اصول بیمه تعداد بازدید : ۱۶۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۸۷۲
۵. بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها (مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمود مرادی محمدعلی ولی پور کیخسرو یاکیده عاطیه صفردوست فرزانه عبداللهیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت کارآفرینی الگوریتم های تصمیم گیری کارآفرینانه حوزههای تخصصی مدیریت تئوری های مدیریت کلیات تعداد بازدید : ۳۴۲۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۵۶
۶. ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباسعلی رستگار داوود فیض هادی سبزی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۰۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۸
۷. ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمد محمودی میمند حسن فارسیجانی سارا طاهری موسوی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت جهانگردی برنامه ریزی توسعه جهانگردی تعداد بازدید : ۱۴۸۵ چکیده تعداد دانلود : ۸۰۰