۱. ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی صنایعی فرهام امیری الفت گنجی بیدمشک حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۹۸۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۲۵
۲. پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکرم هادی زاده مقدم شهرام جمالی کاپک سید حسین موسوی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۸۴۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۶۳
۳. سنجش رضایت دانشجویان از سیستم های آموزش الکترونیکی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی اوتارخانی وحید دلاوری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۴۰۶ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۴
۴. نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: بهرام رنجبریان امیر صادقی محمود غلامی کرین مصطفی لطفی جلال آبادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۹۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۵۸
۵. بررسی انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) به منظور تبلیغات برای مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی هادی مرادی امین همتی مریم احقاقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۸۰ چکیده تعداد دانلود : ۸۱۷
۶. تأثیرات اجتماعی،روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمد محمودی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۷۵
۷. مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مهران رضوانی امیرمحمد کلابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۰۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۷۷