۱. سبکهای تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباسعلی حاج کریمی الهه شهابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۲۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۶۳۴
۲. الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید علی اکبر افجه ای مهدی خادمی گراشی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۱۹۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۶۹
۳. رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نسرین جزنی محمد عبدوی بافتانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۰۲۸ چکیده تعداد دانلود : ۶۰۴
۴. ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور سید رضا سیدجوادین احمد روستا امیر خانلری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۹۹۴ چکیده تعداد دانلود : ۸۸۰
۵. مدل پذیرش بانکداری اینترنتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید جلیل لاجوردی سمانه حاجی عسگری نوش آبادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۱۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۶۴۴
۶. بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: هاشم آقازاده محمد حقیقی الهام ابراهیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۰۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۵۱
۷. مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رضا محمدکاظمی فریدون تندنویس محمد خبیری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۵۰۲ چکیده تعداد دانلود : ۶۷۷