اهداف: درک دیدگاه کودکان از COVID-19 و قرنطینه از طریق هنر. طرح مطالعه: مشاهده ای; مطالعه کیفی. روش ها: طراحی ها و یادداشت های توصیفی به همراه نقاشی هایی که در یک نمایشگاه هنری ارائه شد و مورد تحلیل موضوعی قرار گرفت. نتایج: چهل و سه سند ایجاد شد که از این تعداد 134 نقل قول، 24 کد، 21 موضوع و شش گروه ترکیب شدند. مضامین عمدتاً مربوط به تجربیات مثبت، تجربیات منفی، وحدت، ایمنی، امید، عدم اطمینان، سپاسگزاری، ایمان و انتظارات آینده بود. نتیجه گیری: این مطالعه به درک بهتر دیدگاه کودکان از وضعیت همه گیری کمک می کند.