هدف این تحقیق تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید محصولات شرکت مجید است. روش انجام پژوهش حاضر از نوع توصیفی و پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی است و داده های آن به صورت میدانی جمع آوری شدند، گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه صورت گرفت که با بهره گیری از نمونه گیری در دسترس، 223 مشتری به عنوان نمونه انتخاب شد. به منظور تحلیل رابطه میان متغیرها، از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است. برخی از یافته ها نشان می دهد که افزایش تبلیغات سنتی شرکت مجید و رسانه ه ای اجتماعی منجر به نگرش مثبت مشتریان نسبت به برند شرکت می شود، اما میزان تأثیرگذاری تبلیغات سنتی بیشتر از رسانه های اجتماعی است. به علاوه، نگرش نسبت به نام تجاری منجر به خرید محصولات شرکت می شود. با توجه به اینکه یکی از روش های جذب مشتریان استفاده از تبلیغات در رسانه ها است، یافته های این تحقیق نشان می دهد شرکت مجید برای تغییر نگرش مشتریان و خرید از این شرکت باید در رسانه های جمعی به تبلیغات بپردازد چون بیشتر موردتوجه آنان است.