مقالات
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی(مقاله علمی وزارت علوم)
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعه ی پایدار گردشگری(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری(مقاله علمی وزارت علوم)
بخش بندی بازار طبیعتگردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم(مقاله علمی وزارت علوم)
عوامل موثر بر اجرای سیاست های گردشگری جمهوری اسلامی ایران(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: