
وحید نجاتی
مدرک تحصیلی: استاد گروه روان شناسی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران. |
مطالب
اثربخشی ترکیبی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مغز و توانبخشی شناختی بر ابعاد حافظه فعال و کارآمدی خواندن دانش آموزان نارساخوان(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مغز توانبخشی شناختی حافظه فعال کارآمدی خواندن نارساخوانی
تاثیر توان بخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر تنظیم شناختی هیجان و درک هیجان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: اختلال یادگیری خاص تنظیم شناختی هیجان توانبخشی شناختی درک هیجان
اثربخشی توانمندسازی شناختی حالات ذهنی بر توانایی ذهن خوانی(نظریه ذهن) افراد وابسته به مواد(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: توانمندسازی شناختی نظریه ذهن ذهن خوانی از طریق چشم شناخت اجتماعی اعتیاد
بررسی سیر تحولی توانایی های توجهی و بازشناسی هیجانی در کودکان با تحول طبیعی و غیر طبیعی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: توانایی های توجهی بازشناسی هیجانی تحول طبیعی و غیر طبیعی
من نخبه نیستم، رهایم کنید!(مقاله علمی وزارت علوم)
اثربخشی توان بخشی عصب روان شناختی کارکردهای اجرایی بر حافظه دانش آموزان(مقاله پژوهشی وزارت بهداشت)
کلیدواژهها: توانبخشی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی حافظه
بررسی تحول توانایی های مرتبط با توجه در کودکان پیش دبستانی و دبستانی با رشد طبیعی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: زمان واکنش عملکرد اجرائی رشد کودکان پیش دبستانی کودکان دبستانی
بررسی و مقایسه مشکلات خواندن در کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا با همتایان عادی(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی روایی مجموعه آزمون های کارکردهای اجرایی در نمونه ای از کودکان ایرانی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: آزمون های کارکردهای اجرایی تحول روایی کودکان
اثربخشی آموزش راهبردهای هدف گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف گذاری دانش آموزان متوسطه اول(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: پیشرفت تحصیلی دانش آموز هدف گذاری نمره هدف
تحول مهار بازدارنده در پسران دبستانی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: مهار بازدارنده تحول پسران دبستانی فرایند شناختی
تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
کلیدواژهها: اختلال یادگیری خاص کارکردهای اجرایی توجه انتخابی حافظه کاری بازداری رفتاری
اثربخشی مداخله مبتنی بر رویکرد تحلیل وجودی- معنویت بر کیفیت و معنای زندگی بیماران مبتلا به مولتیپلاسکلروزیس (MS)(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: مولتیپل اسکلروزیس مداخله تحلیل وجودی معنویت پژوهش تک شرکت کننده
اثربخشی درمان ریتم اجتماعی و میان فردی بر بدتنظیمی هیجان در سوءمصرف کنندگان مت آمفتامین(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: درمان ریتم اجتماعی و میان فردی بدتنظیمی هیجان مت آمفتامین
تعیین شش حالت بدنی بیانگر حالات هیجانی پایه(مقاله پژوهشی وزارت بهداشت)
کلیدواژهها: حالت هیجانی حالت بدنی بدن بازیگر شناخت بدن مند
مروری بر ارتباط سبک دلبستگی و ظرفیت تأملی با علائم اختلال نقص توجه-بیش فعالی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: دلبستگی ظرفیت تأملی اختلال نقص توجه و بیش فعالی
تنظیم شناختی هیجان و مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص (ریاضی، خواندن و نوشتن)(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: اختلالات یادگیری خاص تنظیم شناختی هیجان خواندن ریاضی کودکان مشکلات رفتاری نوشتن
ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: تیپ زمانی چرخه شبانه روزی چرخه هفتگی حافظه کاری
طراحی برنامه توانبخشی شناختی سرور مبتنی بر رایانه و بررسی تأثیر آن بر کارآمدی هجی کردن و پردازش دیداری – واج شناختی دانش آموزان نارساخوان – نادرست نویس(مقاله علمی وزارت علوم)
کلیدواژهها: کارآمدی هجی کردن پردازش دیداری - واج شناختی نارساخوان - نادرست نویس برنامه توانبخشی شناختی سرور مبتنی بر رایانه