بررسی اجمالی کتابهای رفتار سازمانی نشان میدهد که موضوع اینترنت و تجارت الکترونیک در آنها کمتر یا به هیچ وجه اشاره نشده است . چرا ؟ شاید پدیدههای جدیدی هستند . در واقع ، این مورد مثال بسیار مناسبی است برای تفهیم آنچه این روزها در کتابها و کلاسها به دانشجویان آموزش میدهیم ؛ یعنی اینکه تغییر با سرعت شتابندهای در جریان است . دو سال قبل چنانچه در یک دورهی رفتار سازمانی از اینترنت بحث میشد ، هدف ارائهی نمونهای از تغییرات تکنولوژیک در محل کار بود . اینترنت را بیشتر متناسب طرح در دورههای نظام اطلاعات مدیریت (MIS) میدانستیم...