آرشیو

آرشیو شماره ها:
۹۱

چکیده

"هدف اصلی این پژوهش بررسی نحوهی ارتباط بین تلاطم محیطی ، سیمای استراتژیک و علمکرد سازمانها ، تبیین مدل به دست آمده و آزمون مدل در سازمانهای تولید کننده دارو است . نتایج به دست آمده از پژوهش در سازمانهای داروسازی کشور نشان داد که محیط پیرامون این موسسات متلاطم است و شرکتهای دارویی که شکاف کوچکتری بین سیمای استراتژیک و سطح تلاطم محیطی آنها وجود دارد، از علمکرد بالاتری برخوردار هستند. مدل و یافتههای پژوهش نه تنها برای سازمانهای داروسازی و علاقهمندان به این بحث مفید است ، بلکه برای پژوهشگران مدیریت استراتژیک نیز مبنای مناسبی برای تحلیل سطح تلاطم پیرامون سازمانها و همچنین نحوهی متناسبسازی سیمای استراتژیک سازمانها و صنعتهای دیگر ارائه میدهد. "

تبلیغات