کلید واژه ها: ارزشیابی توصیفی خلاقیت دانش آموزان ابتدایی

حوزه های تخصصی:
شماره صفحات: ۲۱ - ۱۱
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۲۹

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۵

چکیده

مقاله حاضر از نوع مروری- کتابخانه است که با توجه به نظرات اندیشمندان این عرصه به رشته تحریر در آمده است. هدف از نگارش این مقاله بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر خلاقیت دانش آموزان ابتدایی است، همچنین افزایش افق دید مربیان را نیز مورد نشان قرار می دهد. نتیجه این مقاله نشان می دهد که ارزشیابی توصیفی که معلم به عمل می آورد در خلاقیت دانش آموزان تاثیر مثبت دارد.

تبلیغات