Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
ارزیابی اثر بخشی تبلیغات اینترنتی در بازارفرش ایران
(مقاله علمی وزارت علوم)
درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)
درجه علمی در دستهبندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی
نویسندگان:
ناصر یزدانی
منبع:
تحقیقات بازاریابی نوین سال پنجم بهار 1394 شماره 1 (پیاپی 16)
کلید واژه ها:
فرش
تبلیغات اینترنتی
اثر بخشی تبلیغات
بازار فرش ایران
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
مدیریت
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازرگانی
بازاریابی و مدیریت بازار
حوزههای تخصصی
مدیریت
مدیریت دانش و IT
تکنولوژی و توسعه
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۵۲۰
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۵۴
سال ۱۴۰۲ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال 13 زمستان 1402 شماره 4 (پیاپی 51)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال 13 پاییز 1402 شماره 3 (پیاپی 50)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال 13 تابستان 1402 شماره 2 (پیاپی 49)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال 13 بهار 1402 شماره 1 (پیاپی 48)
سال ۱۴۰۱ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوازدهم زمستان 1401 شماره 4 (پیاپی 47)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوازدهم پاییز 1401 شماره 3 (پیاپی 46)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوازدهم تابستان 1401 شماره 2 (پیاپی 45)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوازدهم بهار 1401 شماره 1 (پیاپی 44)
سال ۱۴۰۰ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال یازدهم زمستان 1400 شماره 4 (پیاپی 43)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال یازدهم پاییز 1400 شماره 3 (پیاپی 42)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال یازدهم تابستان 1400 شماره 2 (پیاپی 41)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال یازدهم بهار 1400 شماره 1 (پیاپی 40)
سال ۱۳۹۹ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دهم زمستان 1399 شماره 4 (پیاپی 39)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دهم پاییز 1399 شماره 3 (پیاپی 38)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دهم تابستان 1399 شماره 2 (پیاپی 37)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دهم بهار 1399 شماره 1 (پیاپی 36)
سال ۱۳۹۸ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال نهم زمستان 1398 شماره 4 (پیاپی 35)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال نهم پاییز 1398 شماره 3 (پیاپی 34)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال نهم تابستان 1398 شماره 2 (پیاپی 33)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال نهم بهار 1398 شماره 1 (پیاپی 32)
سال ۱۳۹۷ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هشتم زمستان 1397 شماره 4 (پیاپی 31)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هشتم پاییز 1397 شماره 3 (پیاپی 30)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هشتم تابستان 1397 شماره 2 (پیاپی 29)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هشتم بهار 1397 شماره 1 (پیاپی 28)
سال ۱۳۹۶ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هفتم زمستان 1396 شماره 4 (پیاپی 27)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هفتم پاییز 1396 شماره 3 (پیاپی 26)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هفتم تابستان 1396 شماره 2 (پیاپی 25)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال هفتم بهار 1396 شماره 1 (پیاپی 24)
سال ۱۳۹۵ (۵)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال ششم زمستان 1395 شماره 4 (پیاپی 23)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال ششم پاییز 1395 شماره 3 (پیاپی 22)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال ششم تابستان 1395 شماره 2 (پیاپی 21)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال ششم بهار 1395 شماره 1 (پیاپی 20)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال ششم 1395 «ویژه نامه کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی» 12 بهمن 1393، مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی
سال ۱۳۹۴ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال پنجم زمستان 1394 شماره 4 (پیاپی 19)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال پنجم پاییز 1394 شماره 3 (پیاپی 18)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال پنجم تابستان 1394 شماره 2 (پیاپی 17)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال پنجم بهار 1394 شماره 1 (پیاپی 16)
سال ۱۳۹۳ (۶)
-
تحقیقات بازاریابی نوین 28 اردیبهشت 1393 «سومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار»
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال چهارم زمستان 1393 شماره 4 (پیاپی 15)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال چهارم پاییز 1393 شماره 3 (پیاپی 14)
-
تحقیقات بازاریابی نوین 10 و 11 اردیبهشت 1393 ویژه نامه مقالات اولین همایش ملی بازاریابی
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال چهارم تابستان 1393 شماره 2 (پیاپی 13)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال چهارم بهار 1393 شماره 1 (پیاپی 12)
سال ۱۳۹۲ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال سوم زمستان 1392 شماره 4 (پیاپی 11)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال سوم پاییز 1392 شماره 3 (پیاپی 10)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال سوم تابستان 1392 شماره 2 (پیاپی 9)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال سوم بهار 1392 شماره 1 (پیاپی 8)
سال ۱۳۹۱ (۴)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوم زمستان 1391 شماره 4 (پیاپی 7)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوم پاییز 1391 شماره 6
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوم تابستان 1391 شماره 2 (پیاپی 5)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال دوم بهار 1391 شماره 1 (پیاپی 4)
سال ۱۳۹۰ (۳)
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال اول بهار 1390 شماره 1
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال اول پاییز و زمستان 1390 شماره 3
-
تحقیقات بازاریابی نوین سال اول تابستان 1390 شماره 2
چکیده
تبلیغات