سید محمد میرکمالی
سمت: دانشیار |
مدرک تحصیلی: استاد دانشگاه تهران |
مطالب
پیش بینی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی برحسب مولفه های کارکردهای اجرایی مغز
کلید واژه ها: ارزیابی عملکرد عملکرد شغلی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی کارکردهای اجرایی
الگوی تضمین کیفیت آماده سازی دانشجو- معلمان در نظام تربیت معلم ایران(مقاله علمی وزارت علوم)
شناسایی سازوکارهای مدیریت مؤثر معلمان فاقد صلاحیت(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: مدیریت مؤّثر معلمان فاقد صلاحیت سازوکارهای بهبود پژوهش کیفی
شناسایی و اولویت بندی عوامل سازمانی موثر بر توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی: رویکردی آمیخته(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: توسعه حرفه ای فراترکیب اعضا هیئت علمی عوامل سازمانی آموزش عالی
مروری نظام مند و تحلیلی بر نظریه ها، مولفه ها و مدل های کارکردهای اجرایی مغز(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: مدل های کارکردهای اجرایی مغز مروری نظامند مولفه های کارکردهای اجرایی مغز نظریه کارکردهای اجرایی مغز
فراترکیب عوامل مؤثر در ارزشیابی عملکرد مدیران مدارس(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد مدیران مدیران مدارس فراترکیب
رابطه میان یادگیری سازمانی و مهارت های ارتباطی با تعارض سازمانی در کارکنان اداره آموزش وپرورش نواحی چهارگانه کرج
کلید واژه ها: تعارض سازمانی مهارت های ارتباطی یادگیری سازمانی
رابطه فرهنگ سازمانی و برنامه های تغییر در دانشگاه ها(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: فرهنگ سازمانی برنامه های تغییر دانشگاه
طراحی الگوی رهبری دانشگاه اسلامی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: رهبری دانشگاه اسلامی رهبری اسلامی رهبری دانشگاهی
تاثیرتبیین روابط بین سکوت سازمانی و تعهد سازمانی بر مسئولیت پذیری(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: سکوت سازمانی تعهد سازمانی مسئولیت پذیری آموزش عالی دانشگاه
ارزیابی وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان از دیدگاه مدیران مدارس ابتدایی استان مرکزی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: ارزیابی وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان فاقد صلاحیت معلمان ابتدایی استان مرکزی
شناسایی مؤلفه های اثرگذار در تضمین کیفیت آماده سازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد کیفی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: تضمین کیفیت آماده سازی دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان
بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکده های علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: رهبری تحول آفرین اشتیاق شغلی درگیری شغلی کارکنان
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت بدنی(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: فناوری اطلاعات آموزش سنتی یادگیری زبان انگلیسی دانش آموزان رشته تربیت بدنی
رابطه بین اشتراک دانش و گرایش به نوآوری سازمانی در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
کلید واژه ها: اشتراک دانش گرایش به نوآوری سازمانی مراکز آموزش عالی
تبیین نقش مهندسی مجدد در بهسازی کارکنان (مورد مطالعه: دانشکده های علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: مهندسی مجدد بهسازی کارکنان بالندگی دانشگاه تهران
مطالعه کیفی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دوره کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دیدگاه صاحبنظران مدیریت آموزشی و کارفرمایان(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: برنامه درسی مدیریت آموزشی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار
تحلیلی پدیدارشناسانه بر درک تضمین کیفیت آموزش و آماده سازی دانشجومعلمان
کلید واژه ها: تضمین کیفیت آموزش و آماده سازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
مطالعه وضعیت حرفه ای گرایی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در نیمه دوم سال تحصیلی 1395- 1394(مقاله علمی وزارت علوم)
کلید واژه ها: حرفه ای گرایی دانشگاهی قابلیت حرفه ای بودن حرفه ای گرایی اعضای هیأت علمی رهیافت فردگرایانه دانشگاه تهران