بررسی های بازرگانی
بررسی های بازرگانی دوره جدید مرداد و شهریور 1385 شماره 18 (مقاله علمی وزارت علوم)
مقالات
ارزیابی عملکرد تفویض اختیارهای انجام شده به سازمان های بازرگانی استان ها(مقاله علمی وزارت علوم)
تعیین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری(مقاله علمی وزارت علوم)
اهمیت بخش بندی بازار در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
بازارشناسی استانی ( قسمت اول )(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی تاثیر بازارپردازی بر تصمیم خرید مشتریان شرکت شیرین عسل در فروشگاه های رفاه تهران(مقاله علمی وزارت علوم)
روش های تحلیل چند متغیره و کاربرد آنها در سطح بندی استان های کشور ( با تاکید بر بخش بازرگانی )(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: