بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید مهر و آبان 1387 شماره 31 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

بررسی تاثیر نیروهای رقابتی بازار بر استراتژی های بست هبندی کالا با استفاده از مدل رقابتی پورتر(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

بررسی اندازه گیری رضایت مشتری از خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل اصلاح شده کانو(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

ابزارها و روش های نوین توزیع کالا در واحدهای خرده فروشی(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

رتبه بندی صنایع فعال استان خراسان شمالی به روش عملکردی(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

بررسی عملکرد صادرات غیرنفتی و عوامل تعیین کننده آن(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

چالش های منطقه گرایی پس از شش دهه همکاری تجاری چندجانبه(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

قانون ماهوی حاکم در داوری های تجاری بین المللی(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۵