بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید مرداد و شهریور 1389 شماره 42 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

ارائه چارچوب مفهومی جانمایی استراتژی های قیمت گذاری در چرخه عمر محصول بر اساس نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

تحلیل انقراض ماهیان خاویاری از دیدگاه اقتصادی: آیا مجازات اثربخش است؟(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن)(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

شناسایی توانمندی های منطقه ای بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی استان های منتخب)(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

بررسی عوامل مؤثر بر قصد به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) در گروه شرکت های همکاران سیستم(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان؛ مطالعه موردی بانک تجارت(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۵