بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی

بررسی های بازرگانی دوره جدید فروردین و اردیهشت 1388 شماره 34 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

بازار جهانی حبوبات و جایگاه ایران در تجارت خارجی محصول(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

تجربیات منتخبی از کشورهای موفق در توسعه صادرات(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

تعیین سطح بندی و رتبه بندی توسعه مالی و نوع سیستم مالی در میان کشورهای عضو گروه دی هشت(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

انجام امور در سازمان جهانی تجارت نظام تصمیم گیر ی در گات و سازمان جهانی تجارت(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

چیستی و چرایی کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی در یک نگاه(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

بررسی رابطه توسعه مالی و رشد اقتصادی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۶۵