مقالات
عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان ـ موردمطالعه: نمایندگیهای فروش ایران خودرو در اصفهان(مقاله علمی وزارت علوم)
قانون رقابت و پیش شرطهای اجرای موثر آن(مقاله علمی وزارت علوم)
تجربه چین در ایجاد یک نهاد مشاورهای برای عضویت در سازمان جهانی تجارت(مقاله علمی وزارت علوم)
راهکار قابلیت تکنولوژیکی و ایجاد قابلیت تکنولوژیکی: تجربه کشور کره جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم)
طبقه بندی فاکتورهای کلیدی موفقیت در کسب و کار الکترونیک براساس مفهوم ارزیابی متوازن(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: