آرشیو

آرشیو شماره ها:
۶۱

چکیده

تمرکز اصلی مقاله حاضر بر کیفیت خدمات است و با بحث در مورد مدلهای عمومی پذیرفته شده درمورد کیفیت خدمات آغاز و سپس تعدیلاتی که در مورد آنها اعمال شده است شرح داده می‎شود که این تعدیلات دو گونه هستند: نخست، برحسب مشخصه‎های کیفیت خدمات و سپس براساس ماهیت انتظارات مشتریان. در پایان مدلی ارایه می‎شود که روابط بین خدمت ارایه شده، کیفیت دریافت شده خدمت و سایر مفاهیم ارزیابی خدمات، یعنی رضایتمندی و ارزش خدمات را در برمی گیرد.

تبلیغات