۱. تجارت الکترونیکی و کاربرد آن در ایران حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت تعداد بازدید : ۸۷۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۷
۲. شکل گیری سازمان کنفرانس اسلامی و تشکیلات آن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل ارتباطات بین المللی و اقتصاد سیاسی بین الملل توافقات بین المللی،سازمان های بین المللی تعداد بازدید : ۱۳۹۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۹۹
۳. توانمندی های اقتصادی کشورهای مسلمان برای ایجاد بازار مشترک اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۷۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۵۹
۴. ساختار تولید و تجارت در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۷۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۴
۵. تجارت خارجی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۸۲۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۵
۶. آیا تشکیل بازار مشترک اسلامی میسر است؟ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۷۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۴
۷. تأثیر پذیرش پیمان آزادسازی خدمات بر کشورهای اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۶۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۸۶
۸. پیامدهای موافقت نامه سرمایه گذاری و حقوق مالکیت معنوی بر کشورهای اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل ارتباطات بین المللی و اقتصاد سیاسی بین الملل توافقات بین المللی،سازمان های بین المللی تعداد بازدید : ۷۹۵ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۲
۹. دورنمای فعالیت بانک توسعه اسلامی در شرایط نوین اقتصادی جهان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل مالیه بین الملل ترتیبات پولی بین المللی،نهادهای پولی بین الملل تعداد بازدید : ۹۸۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۷
۱۰. برای آنکه ایران محور تشکیل بازار مشترک اسلامی باشد، باید سهم بسزایی در اقتصاد داشته باشد مصاحبه شونده: سید علی نقی خاموشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۷۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۳۵
۱۱. برای ایجاد بازار مشترک اسلامی، باید ساختار تصمیم گیری اقتصادی در کشورهای مسلمان، مردمی شود مصاحبه شونده: علی شمس اردکانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۹۴۸ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۱
۱۲. بهبود موقعیت ایران در عبور کالا می تواند به گسترش مناسبات تجاری کشورهای اسلامی کمک کند مصاحبه شونده: محمدمهدی بهکیش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۱۱۹۰ چکیده تعداد دانلود : ۶۴۱
۱۳. ایران با توانمندی های خود می تواند نقش محوری در ایجاد بازار مشترک ایفا کند مصاحبه شونده: بهمن آرمان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۹۴۰ چکیده تعداد دانلود : ۶۰۶
۱۴. تا تشکیل بازار مشترک اسلامی راهی طولانی و ناهموار در پیش است مصاحبه شونده: محمد زاغیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۱۰۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۳
۱۵. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار ژاپن: مقررات ویژه واردات مواد غذایی و عرف های تجاری توزیع کالا در ژاپن نویسنده: رضا پاکدامن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۹۶۶ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۹