Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
اثربخشی روش چند حسی فرنالد بر نارساخوانی دانش آموزان پایه ی دوم ابتدائی شهر تبریز (مطالعه موردی)
(مقاله علمی وزارت علوم)
درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)
درجه علمی در دستهبندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی
نویسندگان:
زینب خانجانی
هوشنگ مهدویان
پریچهر احمدی
تورج هاشمی
لیلا فتح الله پور
منبع:
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوم تابستان 1391 شماره 6
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
روانشناسی
روانشناسی انگیزش
شناخت و درمان ناتوانی های یادگیری ناتوانی های یادگیری
حوزههای تخصصی
علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
ناتوانان یادگیری
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۹۲۹
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۴۹
سال ۱۴۰۳ (۱)
-
روان شناسی افراد استثنایی سال 14 بهار 1403 شماره 53
سال ۱۴۰۲ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی سال 13 زمستان 1402 شماره 52
-
روان شناسی افراد استثنایی سال 13 پاییز 1402 شماره 51
-
روان شناسی افراد استثنایی سال 13 تابستان 1402 شماره 50
-
روان شناسی افراد استثنایی سال 13 بهار 1402 شماره 49
سال ۱۴۰۱ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی سال 13 زمستان 1401 شماره 48
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوازدهم پاییز 1401 شماره 47
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوازدهم تابستان 1401 شماره 46
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوازدهم بهار 1401 شماره 45
سال ۱۴۰۰ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال یازدهم زمستان 1400 شماره 44
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال یازدهم پاییز 1400 شماره 43
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال یازدهم تابستان 1400 شماره 42
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال یازدهم بهار 1400 شماره 41
سال ۱۳۹۹ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دهم زمستان 1399 شماره 40
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دهم پاییز 1399 شماره 39
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دهم تابستان 1399 شماره 38
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دهم بهار 1399 شماره 37
سال ۱۳۹۸ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال نهم زمستان 1398 شماره 36
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال نهم پاییز 1398 شماره 35
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال نهم تابستان 1398 شماره 34
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال نهم بهار 1398 شماره 33
سال ۱۳۹۷ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هشتم زمستان 1397 شماره 32
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هشتم پاییز 1397 شماره 31
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هشتم تابستان 1397 شماره 30
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هشتم بهار 1397 شماره 29
سال ۱۳۹۶ (۳)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هفتم زمستان 1396 شماره 28
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هفتم پاییز 1396 شماره 27
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هفتم تابستان 1396 شماره 26
سال ۱۳۹۵ (۵)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال هفتم بهار 1396 شماره 25
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال ششم زمستان 1395 شماره 24
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال ششم پاییز 1395 شماره 23
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال ششم تابستان 1395 شماره 22
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال ششم بهار 1395 شماره 21
سال ۱۳۹۴ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال پنجم زمستان 1394 شماره 20
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال پنجم پاییز 1394 شماره 19
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال پنجم تابستان 1394 شماره 18
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال پنجم بهار 1394 شماره 17
سال ۱۳۹۳ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال چهارم زمستان 1393 شماره 16
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال چهارم پاییز 1393 شماره 15
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال چهارم تابستان 1393 شماره 14
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال چهارم بهار 1393 شماره 13
سال ۱۳۹۱ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوم زمستان 1391 شماره 8
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوم پاییز 1391 شماره 7
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوم تابستان 1391 شماره 6
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال دوم بهار 1391 شماره 5
سال ۱۳۹۰ (۴)
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال اول زمستان 1390 شماره 4
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال اول پاییز 1390 شماره 3
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال اول تابستان 1390 شماره 2
-
روان شناسی افراد استثنایی دوره جدید سال اول بهار 1390 شماره 1
چکیده
تبلیغات