۱. ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید حمید خدادادحسینی سعید فتحی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی کلیات تعداد بازدید : ۱۳۵۵ چکیده
۲. برآورد پتانسیل های صادراتی ایران به کره جنوبی براساس شبیه سازی الگوی صادرات ایران به مجموعه کشورهای طرف تجاری با استفاده از تقریب مدل "TradeSim"(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: یحیی فتحی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۷۸۶ چکیده
۳. براورد میزان تجارت درون صنعت در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکبر نفری سعید راسخی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۲۸۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۹
۴. بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش مورد مطالعه: شرکت زیراکس در استان اصفهان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: بهرام رنجبریان مجید رشید کابلی اصغر حق شناس زهرا یاوری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۵۳۳ چکیده
۵. تحلیل عملکرد تغذیه ای خانوارهای شهری و روستایی و تعیین اثر بخشی مخارج خانوارها در تامین نیازهای غذایی: کاربرد برنامه ریزی خطی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهاد خدادادکاشی خلیل حیدری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۲۰۱ چکیده
۶. تحلیل قانون یک قیمتی در بازار محصولات زراعی ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اسماعیل ابونوری مجتبی مجاوریان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۳۸۱ چکیده
۷. نگرانی ها و انتظارات جهان در حال توسعه، انصاف و جامعیت، دو اصل برای مذاکرات آینده(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: جوزف استیگلیتز حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۱۴۰ چکیده