پژوهشنامه بازرگانی

پژوهشنامه بازرگانی

پژوهشنامه بازرگانی 1388 شماره 51 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۲.

بررسی مولفه های تاثیرگذار بر زنجیره تامین چابک (PSCM) و طراحی مدل مفهومی مدیریت زنجیره تامین چابک(مقاله علمی وزارت علوم)

۶.

شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای ریسک پیاده سازی پروژه مدیریت ارتباط با مشتری در ایران(مقاله علمی وزارت علوم)

۸.

مدلسازی آمیخته بازاریابی فازی (مطالعه موردی صنعت باطری خودورهای شخصی)(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۱۱۰